Veelgestelde vragen

Algemeen
Dit valt onder privacy-wetgeving.
Wij maken gebruik van een berichten-inbox. Via deze inbox kunt u iedereen met een account op ons platform berichten en/of bijlage’s sturen.
Aan de rechterkant van de website zie je een menu. Hier klik je op en ga vervolgens naar aanmelden.
Daar heb je keuze uit de 3 diensten die wij aanbieden.
Het komt nog al eens voor dat deze mail in je spambox terecht komt. Kan je hem daar ook niet vinden? Stuur dan een mailtje naar info@reformatorischeoppas.nl
Als je alles hebt ingevuld en hij komt niet online, is het goed om even te kijken of je alles volledig hebt ingevuld. Verder staat er in het formulier ook een vinkje ‘profiel tonen’. Dit moet je aanzetten om je profiel online te krijgen.
Als je niet voor je account hebt betaald, komt je profiel helaas ook niet online.
Verwijderen kan je niet zelf. Wel kan je in je profiel kiezen voor het knopje ‘NIET TONEN’ klikken. Jouw profiel staat vanaf dan niet meer online. Wil je hem alsnog definitief verwijderen? Stuur een mailtje naar ReformatorischeOppas.nl en zij regelen het voor je.
Kijk voor een antwoord op uw vraag over het inzien van contactgegevens,
bij de veelgestelde vragen van oppassers en/of ouders.
Ja, u kunt dan kiezen voor Ouder-Oppasaccount. U kunt hier schakelen tussen verschillende accounts.
Mail je thema of je werkje met beschrijving en naam (mag nickname zijn) naar info@reformatorischeoppas.nl. Wij plaatsen hem dan voor je op de website!
Vul het contactformulier in of stuur een mailtje naar info@reformatorischeoppas.nl.
Wij helpen je graag verder.
Vragen van oppasser
Laat dit zo snel als mogelijk is aan de ouders weten zodat zij nog iemand anders kunnen benaderen om voor hen op te passen.
Nee, je mag ten allen tijden zelf kiezen of je voor deze ouders wilt oppassen.
Blokkeer deze persoon en mail direct naar info@reformatorischeoppas.nl en vraag hen om deze persoon te verwijderen.
Overleg dit met de ouders waar je voor oppast.
Spreek vooraf een uurtarief af en bespreek welke werkzaamheden je voor dit uurtarief doet.
Spreek bij de kennismaking ook de manier van betaling af.
(zie volgende vraag)
Ja, dit is mogelijk. Kies dan voor het ouder-oppasaccount. Je kunt in dit account schakelen tussen de verschillende profielen. Ze hebben beide wel een apart invul-formulier.
Omdat wij de privacy zo veel mogelijk willen waarborgen kunt u gebruik maken van de berichten-inbox. U kunt vanuit deze inbox berichten sturen naar ouders.
Het kan zijn dat er in jouw omgeving (op dit moment) minder vraag is naar oppassers.
Ook kan het zijn dat jij precies niet de beschikbaarheid hebt die ouders zoeken.
TIP: hou de aanvragen in de gaten. Soms plaatsen ouders juist een nieuwe aanvraag die wel bij jouw beschikbaarheid past.


Vragen van ouders
Zodra u een keuze hebt kunnen maken voor een oppasser, mag u zelf contact met die persoon opnemen. Hiervoor klik u op de button contact opnemen met….
U vult dan in het bericht de naam van uw gekozen oppasser in.
Is er reactie? U ontvangt hierover een berichtje op het door u opgegeven emailadres (LET OP, soms beland het berichtje in de spam)
(zie volgende vraag)
Ja, dit is mogelijk. Kies dan voor het ouder-oppasaccount. Je kunt in dit account schakelen tussen de verschillende profielen. Ze hebben beide wel een apart invul-formulier.
Heeft u een oppasser die dit als bijbaan heeft, kunt u daar tijdens de kennismaking afspraken over maken.
Mocht u gekozen hebben voor een gastouder hebben, verloopt dit via het gastouderbureau waar uw gastouder bij aangesloten is. Meer informatie hierover kunt u bij de gastouder zelf opvragen
Nee, dit kan helaas niet. Wij zijn geen gastouderbureau en zijn niet aangesloten bij een branchevereniging. Wij richten ons voornamelijk op het verzamelen van oppassers en gastouders op één platform.
Staat uw vraag er niet bij? Stel hem gerust en vul ons contactformulier in.
Wij beantwoorden hem zo spoedig mogelijk!